FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Lokacje (miejsca) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
dumler
Administrator
Administrator



Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 18:59, 12 Lis 2006 Powrót do góry

Stary Obóz

Najstarszy, największy i najpotężniejszy obóz w Kolonii. Osadzony jest w centrum Górniczej Doliny i jest bardzo silnie strzeżony. Kiedyś, przed buntem istniał tylko zamek, jednak więźniowie przekształcili go i powiększyli, dzięki czemu cały obóz jest teraz ogromny i nie brakuje w nim miejsca. Władzę w Starym Obozie sprawuje niejaki magnat, imieniem Gomez, a towarzyszą i pomagają mu inni magaci: Kruk – prawa ręka, Blizna i Arto. Sam Gomez jest otoczony wieloma ludźmi, którzy oddadzą za niego życie i będą mu służyć. Można rzec, że jest najpotężniejszym człowiekiem w Kolonii i kontroluje handel rudą z królem. Strażnicy strzegący terenu obozu są świetnie wyszkoleni i znają się na swej robocie, to oni dbają o porządek i sprawiają, że Stary Obóz jest miejscem bezpiecznym i spokojnym. Obóz ten, zamieszkują także przychylni magnatom Magowie Ognia, którzy pogodzili się ze swoim losem i zaprzestali prób wydostania się z Górniczej Doliny.

Obóz Bractwa

Obóz sekty, która zdecydowała zamieszkać na bagnach i tam stworzyć miejsce kultu Śniącego, boga/demona, który ma ich uwolnić z Kolonii. W obozie panuje względny spokój i nie ma miejsca na jakąkolwiek agresję i niechęć. To wszystko za sprawą Śniącego, który pragnie zjednoczyć swoich wybrańców. Najważniejszą osobą jest tam Y’Berion i to on jest duchowym przywódcą Sekty. Został nawiedzony i nawrócony przez swego Boga. Nakazał budowę obozu, wraz z kilkoma wtajemniczonymi i tam też się osiedlił. Z upływem czasu coraz więcej skazańców przekonało się do jego słów i razem z nim przeszło do Obozu na bagnie. Najniżsi rangą nowicjusze, oprócz modlitwy, zajmują się uprawą Bagiennego Ziela, które palą i sprzedają do innym obozów.

Nowy Obóz

Nowy Obóz został utworzony przez garstkę uciekinierów ze Starego Obozu, którzy mieli już tam dość i chcieli osiedlić się gdzieś indziej. Ten obóz to niebezpieczne miejsce, w którym nie obce są walka i agresja, a konflikty między obozowiczami obozowiczami z reguły rozwiązywane są za pomocą oręża. To nie to samo, co Stary Obóz, tutaj nikt nie pilnuje porządku, każdy dba wyłącznie o siebie. Społeczność obozowa jest podzielona na Magów Wody, Najemników, każda z nich ma przywódcę, który odpowiada za swoich podopiecznych. Tamtejsi magowie mają plan, jak wydostać się z Kolonii, a najemnicy są, ich nieocenioną, zbrojną pomocą. Ich przywódcą jest sławny generał Lee, który również próbuje za wszelką cenę wydostać się z tego miejsca. Plan magów polega na wysadzeniu kopca magicznej rudy, którą usilnie próbują zgromadzić w jednym miejscu, toteż krety pracują ciężko w Wolnej Kopalni należącej właśnie do Nowego Obozu i dostarczają magom cenny surowiec.

Wolna Kopalnia

Kopalnia należąca do Nowego Obozu i będąca pod jego nadzorem. Pieczę nad kopalnią sprawuje niechętnie do nas nastawiony, najemnik Okyl. Pracują w niej krety, wydobywając rudę dniami i nocami. Następnie ruda transportowana jest na wyznaczone miejsce, do kopca, który znajduje się pod ziemią, w siedzibie Magów Wody. Ruda ma służyć w celu zniszczenia otaczającej Górniczą Dolinę Bariery. Wewnątrz kopalni możemy natknąć się na bardzo niebezpieczne pełzacze, które utrudniają pracę kretom.

Stara Kopalnia

Kopalnia przejęta z rąk króla, przez Stary Obóz. Gomez wysłał kopaczy do kopalni, a ci wydobywają dla niego rudę, która jest następnie wymieniana za wszelakie dobra. Rhobar potrzebuje jej, gdyż ma mu pomóc w wojnie z orkami, więc zawiązał z przywódcą Starego Obozu układ. Ogromne transporty tego surowca przekazywane są do świata zewnętrznego królowi. Kopalnia w późniejszej fazie gry zostaje zalana i zniszczona.

Górska twierdza

Opustoszała forteca jest jedną z atrakcji Górniczej Doliny. W grze dowiadujemy się, że twierdza miała właściciela, który miał oprócz tej wspaniałej twierdzy, spory kawałek ziemi. Właściciel zmarł, a twierdza stoi teraz opuszczona, strzegą jej jedynie harpie, szkielety i kamienne golemy. Miejsce to jest mroczne i skrywa wiele tajemnic i skarbów do odkrycia dla niestrudzonego poszukiwacza przygód.

Ruiny Cytadeli

Niewiele wiadomo o tym miejscu, wiemy jedynie, że cytadela zamieszkiwana była kiedyś przez ludzi, których zaatakowali orkowie. Potwory niemal doszczętnie zniszczyły budowlę i pozostały po niej tylko zgliszcza. Obecnie nikt tam nie mieszka.

Świątynia Śniącego

Świątynia demona i boga, w którego wierzą orkowie i wyznawcy z Obozu na Bagnie, Śniącego. Dostać się tam możemy, idąc w kierunku ziem orków. Sama Świątynia znajduje się w ich mieście, pod ziemią. Owe miejsce kultu zostało zbudowane pod przewodnictwem pięciu szamanów Śniącego, którzy pragnęli go przywołać do naszego świata. Szamani zostali jednak przeklęci przez demona i skazani na wieczny żywot w Świątyni. Stali się oni jego ochroniarzami i nie dopuszczą nikogo do ich pana. Jest to jeden z powodów, dla którego orkowie przed Świątynią boją się ich i składają demonowi dary.

Wieża Xardasa

Miejsce pobytu złowieszczo wyglądającego nekromanty i samotnika, Xardasa. Wieża jest ulokowana na ziemiach orków. Były przywódca Magów Ognia, przed podziałem na obozy, odłączył się od swojej grupy i postanowił zacząć życie samotnie. W swej wieży bada strukturę Bariery i próbuje ustalić, co było przyczyną jej nagłego powiększenia. Oczywiście Xardas ma też swoje sługi – demony, które chronią jego dobytku przed obcymi.

Plac Wymian

W miejscu tym następuje wymiana towarów między Starym Obozem a światem zewnętrznym. To tutaj ruda wymieniana jest za wiele dóbr, oferowanych przez króla np. żywność i oręż, a nawet ludzi, które następnie trafiają do magnatów. Miejsce to jest także miejscem, w którym zrzucani są nowi więźniowie.

Wieża Mgieł

Ta dziwna budowla stoi nad brzegiem morza i jest zagadką. Niewiele o niej wiemy, jest niezamieszkała i od lat nikt tam nie wchodził. Legendy mówią, że pewien mag, kiedyś wszedł do niej i już potem nie wyszedł. Inne zaś skupiają się na tajemniczej księdze zwanej Chromaniem, która znajduje się w wieży i jest z nią związane jedno z zadań.

Klasztor Mnichów

Klasztor jest miejscem zagadkowego kultu mnichów/ magów, którzy byli ekspertami przemiany w różne zwierzęta i w tym się specjalizowali. Klasztoru dawno nikt nie odwiedzał i jest to miejsce opustoszałe i zabytkowe, jedynymi istotami, znajdujące się tam, są zębacze, które jakimś cudem dostały się przez zamknięte wejście na teren klasztoru. Można tam też spotkać harpie i trolle. Miejsce jest niebezpieczne, ale może być rajem dla poszukiwaczy przygód i awanturników, szukających skarbów i bogactw.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
kilus123
Gość






PostWysłany: Wto 15:45, 02 Paź 2007 Powrót do góry

Są jeszcze bandyci
Chuckek
Mag wody



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: z Polski

PostWysłany: Nie 15:09, 09 Mar 2008 Powrót do góry

Gdzie jacy bandyci Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin