Autor Wiadomość
Obi Baal Kenobi
PostWysłany: Nie 22:08, 30 Sie 2009   Temat postu:

spam nabijam postyyy
Obi Baal Kenobi
PostWysłany: Nie 22:07, 30 Sie 2009   Temat postu:

spam nabijam posty
Chuckek
PostWysłany: Śro 16:15, 12 Mar 2008   Temat postu: łowiectwo

Najlepszą umiejentnością jest zabierznie skór ,pazurów i takich tam trofeuf zwierzęcych Surprised
dumler
PostWysłany: Nie 18:54, 12 Lis 2006   Temat postu: Umiejętności

Zdobywając punkty doświadczenia, zdobywamy poziomy. Z kolei każdy poziom dodaje nam 10 punktów nauki, które możemy wykorzystać w różny sposób.


Atrybuty:
Siła – jest to podstawowy atrybut dla wojownika walczącego w zwarciu. Jest potrzebna do posługiwania się coraz to lepszym orężem, szczególnie bronie dwuręczne wymagają dużej siły. Również pozwoli nam ona zadawać mocniejsze ciosy bronią białą.
Zręczność – jest to podstawowy atrybut do walki na odległość. Dzięki niej możemy szybciej rzucać czary oraz dzierżyć coraz to lepsze łuki i kusze, a także celniej i mocniej strzelać z tych ostatnich. Kusze wymagają stanowczo większej zręczności niż łuki.
Mana - jest to podstawowy atrybut dla maga. Najważniejszą rzeczą, jaką należy wiedzieć o manie to to, że im lepsze zaklęcie rzucasz, tym więcej jej tracisz.

Walka:
Walka bronią białą – wyróżniamy dwa rodzaje broni białej – miecze jednoręczne i miecze dwuręczne. Miecze jednoręczne są szybkie, mają krótki zasięg, wymagają mało siły i zadają małe obrażenia, zaś miecze dwuręczne są wolne, mają długi zasięg, wymagają dużo siły i zadają duże obrażenia. Aby nauczyć się podstaw walki bronią dwuręczną trzeba najpierw nauczyć się w stopniu mistrzowskim walczyć bronią jednoręczną.
Walka bronią strzelecką – można wyróżnić dwa rodzaje broni strzeleckiej – łuki i kusze. Z łuku można szybciej strzelać, ale zadają małe obrażenia, zaś z kuszy wolniej się strzela, lecz zadaję się przy jej pomocy duże obrażenia.

Magia:
Kręgi magii – istnieje sześć kręgów magii, które pozwalają używać magii runicznej. W przeciwieństwie do magicznych zwojów, których można użyć tylko raz, runy są wielokrotnego użytku. Kręgów magii jest sześć.

Umiejętności specjalne:
Akrobatyka – bardzo przydatna umiejętność. Ucząc się akrobatyki, można dalej skakać niż normalnie, a upadek z dużej wysokości zostanie złagodzony.
Skradanie się – również przydatna umiejętność, pozwalająca się skradać. Ucząc się skradania, można niepostrzeżenie podejść do drugiej osoby i ją okraść, lub zaatakować. Skradanie się do potworów nie jest dobrym pomysłem, ponieważ większość z nich jest czujna i ma dobry węch.

Umiejętności złodziejskie:
Kradzież – umiejętność ściśle związana ze skradaniem się. Ucząc się jej, można zmniejszyć swe szanse porażki okradając kogoś. Przede wszystkim nie można dać się złapać, ani zostać zauważonym przez trzecią osobę.
Otwieranie zamków – umiejętność niezwykle przydatna. Dzięki niej można przede wszystkim otwierać drzwi i skrzynie z większym powodzeniem. Aby otworzyć skrzynię potrzebny jest wytrych.

Łowiectwo:
Zbieranie trofeów – umiejętność ta pozwala na oprawianie zwierzyny. Dzięki niej można się szybko wzbogacić.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group